Donderdag 07 juli 2016

8 juli 2016 - Pretoria, Zuid-Afrika

We werden vanochtend al weer om 6.30 gewekt door de wekservice van het hotel!
Pfff dat viel wel erg tegen na die lange dag van gisteren!
Om 8 uur zou de bus al vertrekken en Ben (onze reisleider) heeft de regel ,dat als je 1 min te laat bent je dit een wijntje gaat kosten .
Tja,als we met z'n viertjes al gelijk te laat zouden komen,
dan weet ik niet of Ben na vier wijntjes ons nog als gids kan rondleiden.
We waren vanochtend begonnen bij het voortrekkersmuseum en daarna het huis van de vroegere president Dhr.Paul Kruger.
Vanuit het huis van Dhr.Kruger zijn we naar regeringsgebouw van de voormalige president gereden voor een snelle fotostop.
Voor het regeringsgebouw stond een 30 meer hoog beeld van Mandela. Dit was allemaal in Pretoria.
Vanuit een lekker warm Pretoria zijn we naar het mistige Long Tom Pass gereden,
waar we naar een erg gezellige avond met de groep, onze ijskoude logde(Misty mountain)  gaan opzoeken.
imageimageimageimage

1. Rob en jannij:
    8 juli 2016
    Zo te horen zijn jullie veel mooie plekjes.compliment dat je er zo leuk over schrijft,ziet er allemaal leuk en gezellig uit.groetjes voor jullie vieren vanuit het natte Apeldoorn.Geniet er nog maar lekker van en ik hoop dat het je niet al te veel wijntjes gaat kosten.