Dinsdag 12 juli 2016

12 juli 2016 - St Lucia, Zuid-Afrika

De wekker was al weer om half zes afgegaan!
Zes uur vertrek naar het Hluhluwepark voor een 3 uur durende gamedrive.
Je kon duidelijk zien dat er in dit gebied iets vaker regent,omdat alles groen was.
We hadden een aantal witte neushoorns gezien en 1 zwarte in de verte.
Voor de rest heel veel giraffen en olifanten.
Onze gids voor deze dag was Jerommeke en elke keer als we wat zagen dan moesten met z'n allen halleluja roepen!
In dit parken zijn veel neushoorns,maar we vonden alle vier het Krugerpark mooier en ook spannender.
In de middag zijn we naar het strand van St..Lucia aan de Indische Oceaan geweest.
Heerlijk om in hartje winter bij 28 graden op een verlaten strand te genieten. We mochten het water niet in vanwege gevaar voor witte haaien. Een beetje pootje baden dan maar!
In de namiddag zijn  we een boottocht gaan maken op het St. Lucia meer, waar we veel krokodillen en nijlpaarden van dichtbij hebben gezien. Al met al een erg drukke dak.
Morgen om 7.30 uur weer in de bus voor een rit van 500 km via Durban naar Drakensbergen. Pffffff.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. OPaOMa:
    12 juli 2016
    Geen rust , maar wel veel zien
  2. Nadine en Arjan:
    12 juli 2016
    Wow, wat maken jullie veel mee en zien jullie veel zeg. Ontzettend mooi. En fijn dat jullie het naar het zin hebben.

Veel plezier nog!
  3. Rob en jannij:
    12 juli 2016
    Heel vermoeiend maar zeker de moeite waard
  4. Wim Snel:
    12 juli 2016
    Wat een druk programma en wat een tempo. Kunnen jullie dit nog wel aan?
    En....wat is een gamedrive. Ik dacht dat dat een spel was, maar......
  5. Lianne:
    12 juli 2016
    Wat hebben jullie een geweldig mooie vakantie! Ook wel erg vermoeiend lijkt mij, maar dat zal het zeker waard zijn toch?
    Goede reis verder.
  6. Familie Vinke:
    13 juli 2016
    Wat een prachtige ervaring, deze reis. Leuk dat we een kijkje kunnen nemen in jullie belevenissen. Geniet van al het mooie daar in Zuid Afrika! Groetjes van ons vijfjes