Vrijdag 08 juli 2016

8 juli 2016 - Hazyview, Zuid-Afrika

Vanochtend om 08.30 vertrokken vanaf Misty mountain hotel richting long Tom kanon. Deze is voor het laatst gebruikt door de voortrekkers in Z.A. Na een mooie panoramaroute door de bergen, hebben we 3e grootste canyon van de wereld bezichtigd. Onderaan bij de Blyde rivier zijn veel krokodillen en nijlpaarden, die vel slachtoffers maken onder de zwarte bevolking. Schitterende foto's gemaakt. Daarna de bourkes Luck potholes bekeken. Dat zijn 2 rivieren die bij elkaar komen middels kolkgaten(watervallen). Voordat we heerlijke gevulde pannenkoeken gaan eten, hebben we Gods window bekeken. Dat is een 180graden view met aan de horizon het 400 km lange krugerpark. Overigens komt het meeste gevaar van gevaarlijke bavianen en div. slangen. We verblijven nu in mooi resort bij Haziview. ( Greenway Woods resort, white rivier).Morgenochtend om 04.30 uur op voor onze zoektocht naarde big five in het krugerpark.

Donderdag1Donderdag2Donderdag3Donderdag4Donderdag5Donderdag6

1. Rob en jannij:
    Erg mooi hoor.
  2. OPaOMa:
    8 juli 2016
    Op afstand genieten we met jullie mee !! Wat mooi allemaal .
  3. Marrie:
    8 juli 2016
    Wat een schitterende natuur! Ik geniet mee via de verhalen en foto's
  4. WillAnn van Leeuwen:
    8 juli 2016
    Ik dacht dat jullie op vakantie waren maar met de tijden dat de wekker gaat lijkt het wel wat anders. Geniet er maar lekker van en ik hoop dat jullie een leuke groep hebben.
  5. Nadine en Arjan:
    9 juli 2016
    Wat leuk om zo deel uit te maken van jullie reis, zijn we toch een beetje bij wat jullie allemaal meemaken.
    En wat een mooie omgeving zeg.

Veel plezier!
  6. OPaOMa:
    9 juli 2016
    nemen jullie ook foto's met jullie zelf en the big five ?