Zondag 17/07/2016

17 juli 2016 - Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Vandaag een redelijke rustige dag, aangezien onze boottocht niet door is gegaan vanwege het slechte weer. Vanochtend uit Port Elizabeth vertrokken door de beroemde tuinenroute naar St. Francis Bay gereden. S'middags vrijaf gekregen en daardoor hebben we een heerlijke strandwandeling gemaakt langs de kust van de Indische/Atlantische Oceaan. Hoge golven, verlaten stranden en op zoek naar de aanwezige pinguïns en walvissen. Helaas hebben wij niets kunnen ontdekken, behalve gewonde pinguïns in een opvangtehuis. De kinderen hebben wel dolfijnen gespot toen ze aan het hardlopen waren.

20160717_16070920160717_160008IMG-20160717-WA000220160717_1537031ezon2ezon3ezon

Zie rest onder kopje foto's

1. Rob en jannij:
    17 juli 2016
    Een rustige dag mag er ook tussen zitten, kunnen jullie even bijkomen.als jullie weer terug naar huis gaan ,neem dan niet het slechte weer mee.hier is het nu mooi.geniet nog lekker.gr. Voor jullie van ons.
  2. Xandra:
    17 juli 2016
    Wat leuk om zo te zien wat jullie allemaal doen, Afrika voelt opeens dichtbij!
    Gezien de hoeveelheid bestemmingen hebben jullie volgens mij onwijs veel gezien, wat mooie plaatjes geeft :-). Met heimwee naar het avontuur van zo'n reis, gaan we dadelijk naar bed en morgen weer aan het werk. Geniet van jullie rustige avond en het daar zijn.
    Groetjes,
    Xandra